Метро / градска железница

Градска железница Лил

Снимка: Siemens AG
 
 
 

INA въртяща опора със затихване на люлеенето във VAL 208

Контролилано от централа за управление на движението, VAL (Véhicule Automatique Léger) е първата напълно автоматизирана система градска железница, движеща се без водач. След пускането й в експлоатация в Лил през 1983, системата за крайградски транспорт непрекъснато се нагажда към най-новото ниво на техниката по отношение на комфорта, надеждността и сигурността.

Новата генерация на системата, VAL 208 и VAL 258, се използва както в системи за градски железници, така и на територията на летищата.

Чрез мощното задвижване и подобреното сцепление благодарение на гумените колела могат да се постигнат по-високи скорости и по-кратки спирачни пътища. Общо съкратеното време на такта може да се управлява гъвкаво от оператора чрез централата за управление на системата и по този начин да се постигне използване на капацитета в зависимост от необходимостта.

INA доставя за разработеното от Siemens Transportation Systems превозно средство VAL 208 въртящите опори със затихване на люлеенето.

 

Schaeffler използва бисквитки, за да Ви гарантира оптимално използване. Чрез по-нататъшното използване на тази страница вие приемате използването на бисквитки. Допълнителна информация

Приемам